Ci sò parechji metudi per pre-printing superficia pretrattamentu dimacchina di stampa di film plasticu, chì pò esse divisu in generale in u metudu di trattamentu chimicu, u metudu di trattamentu di fiamme, u metudu di trattamentu di scaricamentu di corona, u metudu di trattamentu di radiazione ultravioleta, etc. U metudu di trattamentu chimicu hè principarmenti per intruduce gruppi polari nantu à a superficia di a film, o aduprà reagenti chimichi per sguassà. l'additivi nantu à a superficia di a film per migliurà l'energia di a superficia di a film.

U principiu di travagliu di u metudu di trattamentu di fiamma hè di lascià a film plastica passà rapidamente 10-20 mm da a fiamma interna, è aduprà a temperatura di a fiamma interna per stimulà l'aria per generà radicali liberi, ioni, ecc. a superficia di a film per furmà novi cumpunenti di a superficia è cambià a film.proprietà di a superficia per migliurà l'aderenza à a tinta.U materiale di film trattatu deve esse stampatu u più prestu pussibule, altrimente a nova superficia serà passivata rapidamente, chì affettarà l'effettu di trattamentu.U trattamentu di fiamma hè difficiule di cuntrullà è hè statu rimpiazzatu da u trattamentu di scaricamentu corona.

U principiu di travagliu di u trattamentu di scaricamentu di corona hè di passà a film per un campu di tensione, chì genera impulsi oscillanti d'alta frequenza chì furzà l'aria à ionizà.Dopu à l'ionizazione, l'ioni di gas influenzanu a film per aumentà a so roughening.

À u stessu tempu, l'atomi di l'ossigenu liberu si combinanu cù e molécule d'ossigenu per generà ozone, è i gruppi polari sò generati nantu à a superficia, chì ultimamente aumenta a tensione di a superficia di a film plastica, chì conduce à l'adesione di tinta è adesivi.

图片1

Tempu di post: Jul-23-2022