A struttura di a macchina di stampa flexo hè di assemblà una pluralità di set di macchine di stampa flexo indipendenti da un latu o da i dui lati di u quadru strattu per stratu.Ogni set di culori di stampa flexo hè guidatu da un set di ingranaggi muntatu nantu à u pannellu murale principale.A stampa flexo splicing pò cuntene da 1 à 8 presse flexo, ma i populari flexo flexo machines sò cumposti da 6 gruppi di culore.

A stampa flexo hà trè vantaghji principali.Prima, l'operatore rializeghja a macchina di stampa flexo bifacciale girando a cinta di carta in un prucessu di alimentazione di carta.Attraversu una varietà di diverse rotte di passaghju di carta, se un tempu d'asciugatura abbastanza hè pensatu trà e unità di stampa flexo chì passanu per a striscia, l'inchiostru frontale pò esse seccu prima di a stampa flexo inversa.Siconda, a bona accessibilità di u gruppu di culore di a macchina di stampa flexo rende l'operazione di rimpiazzamentu di stampa è di pulizia cunvene.Terzu, a stampa di grande furmatu di a stampa flexo pò esse usata.

A stampa flexo hè adattata per una larga gamma di sustrati.Tuttavia, ci sò certe limitazioni in certi occasioni.Quandu u sustrato hè un materiale duttile o un materiale assai magre, a precisione di sovrastampa di a macchina di stampa flexo hè difficiule di ghjunghje à ± 0.08mm, cusì chì a macchina di stampa flexo di stampa di culore hà e so limitazioni.Ma quandu u sustrato hè un materiale più grossu, cum'è carta, film compositu multi-layer o altri materiali chì ponu sustene a tensione di cinta relativamente alta, a stampa flexo hè faciule da flexo è ecunomica.Stampatu.

Hè infurmatu chì secondu a statistiche di a filiera di macchine di stampa flexografica di a China Flexo Printing Machine and Equipment Industry Association, in a prima mità di l'annu, u valore tutale di a pruduzzioni industriale di l'industria di stampa flexographic hà righjuntu 249,052 milioni di yuan, annu. - diminuzione annu di 26,4%;Hè righjuntu 260,565 milioni di yuan, una diminuzione annu di 18,4%;u prufittu tutale hà righjuntu 125,42 milioni di yuan, una diminuzione annu di 28,7%;u valore di spedizione di l'esportazione hà righjuntu 30,16 milioni di yuan, una diminuzione annu di 36,2%.

"L'indicatori ecunomichi di tutta l'industria sò cascati drasticamente cumparatu cù u stessu periodu, chì indicanu chì l'impattu avversu di a crisa finanziaria internaziunale nantu à l'industria di machini tessili ùn hè micca debilitatu, è i cambiamenti in l'industria di a stampa flexo anu ancu affettatu l'industria di stampa. , in particulare l'Internet è i telefoni cellulari.Apparisce, cambia in silenziu l'abitudini di lettura di e persone, purtendu à una calata di a dumanda di macchine di stampa flexo tradiziunali ".Zhang Zhiyuan, un espertu di a Branch Machinery Press Flexographic di China Flexo Printing Machines and Equipment Industry Association, analizò a tendenza di l'industria.À u listessu tempu, hà suggeritu chì l'imprese di fabricazione di stampanti duveranu piglià in prestito sta crisa finanziaria, accelerà l'aghjustamentu di a struttura di u produttu, sviluppà certi prudutti di macchine di stampa flexo high-end, è migliurà a competitività di u mercatu.

A dumanda tradiziunale diminuisce l'aumentu di a stampa flexo digitale

Sicondu un sondaghju di l'Associazione di stampa di China, in u 2008, u numeru tutale di ghjurnali stampati in u paese era di 159,4 miliardi di copie stampate, una diminuzione di 2,45% da i 164,3 miliardi di fogli stampati in 2007. U cunsumu annuale di carta di ghjurnale era 3,58 milioni. tunnellate, chì era 2,45% più bassu di i 3,67 milioni di tunnellate in u 2007. Da e publicazioni è vendite di libri in Cina da 1999 à 2006 publicati da l'Amministrazione Generale di Stampa è Publicazione, l'arristatu di libri hè in crescita.

A riduzzione di a dumanda di i prudutti di stampa flexo tradiziunale ùn hè micca solu u mercatu di macchine di stampa flexografica in Cina.Sicondu statistiche, l'industria di stampa flexographic di i Stati Uniti in u quartu quartu di u 2006 à u terzu quartu di u 2007, a diminuzione generale di 10%;A Russia hà persu 2% di i lettori annuali di stampa flexographic machine;in l'ultimi cinque anni, u numeru mediu di imprese di stampa flexo tradiziunale britannica per annu riduce di 4% ...
Mentre l'industria di a stampa flexo tradiziunale hè in diminuzione, a stampa flexo digitale hè stata sviluppata à alta velocità.

Sicondu statistiche di l'istituzioni pertinenti di u Regnu Unitu, l'industria di a stampa flexo digitale di u paese cuntene attualmente u 9% di u mercatu di stampa flexo.Hè previstu chì stu numeru risusciterà à 20% à 25% da 2011. Questa tendenza in u sviluppu di presse flexo digitale hè stata verificata ancu da cambiamenti in a quota di mercatu relative di diversi prucessi di stampa flexo in l'America di u Nordu.Sicondu statistiche, in u 1990, a parte di u mercatu di e macchine di stampa flexo tradiziunali in l'America di u Nordu hà righjuntu u 91%, mentre chì a quota di mercatu di e macchine di stampa digitale flexo era zero, è a quota di mercatu di altri servizii supplementari era 9%.In u 2005, i machini di stampa flexo tradiziunali A parte di u mercatu hè cascata à 66%, mentre chì a parte di u mercatu di presse flexo digitale s'arrizzò à 13%, è a quota di mercatu di altri servizii add-on era 21%.Sicondu una previsione glubale, u mercatu globale di stampa digitale flexo in 2011 righjunghji 120 milioni di dollari americani.

"I gruppi di dati sopra senza dubbitu mandanu un signalu à l'imprese: a sopravvivenza di u più adattatu.Se l'imprese di fabricazione di macchine di stampa ùn prestanu micca attenzione à l'aghjustamentu di a struttura di u produttu, seranu eliminati da u mercatu ".Zhang Zhiyuan hà dettu: "A settima sessione tenuta in Pechino in maghju di questu annu".À l'Exhibition International Flexo Printing Machine, i cambiamenti attuali in u mercatu di stampa flexo è a tendenza di sviluppu di a tecnulugia di stampa flexo sò stati chjaramente vistu ".


Tempu di Postu: Apr-13-2022