1. Preparazione per scraping:ci flexo pressAttualmente, u gomma di gomma di poliuretano resistente à l'oliu, u scraper di gomma di silicone resistente à u focu è resistente à l'oliu cù una durezza moderata è dolcezza hè aduprata.A durezza di scraper hè calculata in a durezza Shore.Generalmente divisu in quattru gradi, 40-45 gradi sò scrapers di durezza bassa, 50-55 gradi sò scrapers di durezza dolce, 60-65 gradi sò scrapers di durezza media, è 70-75 gradi sò scrapers duri.A piattaforma di stampa deve aduprà un squeegee cù alta durezza, è u gruixu di u squeegee deve esse 10-12mm.A durata di u scraper dipende da a dimensione di u quadru di u screnu, generalmente 20-30 mm più largu di i dui lati di u graficu.

2. Ultima edizione.Truvate una bona linea di regula è determina a distanza netta.U spaziu di u screnu hè generalmente necessariu per esse precisu.Per ottene una bona precisione di sovrastampa, u spaziu di u screnu deve esse stabilitu più bassu, circa 3-4mm, u quadru di schermu chjucu deve esse stabilitu à 2-3mm, è u grande furmatu pò esse stabilitu à una altezza di 5-6mm.I paràmetri di a distanza di a maglia sò determinate secondu a dimensione di u screnu è a strettezza di a maglia allungata.

Dunque, fate un bonu travagliu di aghjustà umacchina di stampa flessograficapò assicurà più efficace a qualità di umacchina di stampa flessografica, per risponde à i bisogni di stampa di e persone.

macchina di stampa flexo

 


Tempu di posta: Jul-07-2022