L'impresora Flexo usa una tinta fluida di liquidità forte, chì si sparghje in a piastra da u roller anilox è u roller di gomma, è dopu sottumessu à a pressione da i rulli di stampa nantu à a piastra, a tinta hè trasferita à u sustrato, dopu a tinta secca a stampa finita.

Struttura simplice di a macchina, dunque faciule d'operare è di mantenimentu.U prezzu di a stampante flexo hè solu circa 30-50% di l'impresora offset o gravure.

Forte adattabilità di u materiale, pò ottene un rendimentu di stampa eccellente da film plasticu 0,22 mm à cartone ondulato 10 mm.

I costi di stampa bassu, soprattuttu à causa di a macchina hà bassi costi di fabbricazione di piastra, bassu percentuale di difetti durante u prucessu di stampa, è solu 30-50% di u costu di produzzione di l'impresora di gravure.

Una bona qualità di stampa chì pò esse paragunata cù stampante offset è gravure.

nutizie 1

Pò ancu chjamatu tipu d'accumulazione di stampante flexografica, cù 1-8 tipi di culore ogni volta, ma di solitu 6 culori.

Vantaghji
1. Pò esse stampatu da monocromu, multicolore o doppia faccia.
2. Adatta per diversi materiali, cum'è cartone, carta ondulata è altri materiali duru, ancu rotulu, cum'è sticker di carta, ghjurnali, o altri materiali.
3. A macchina hà diversi usu è vantaghji spiciali, in particulare per a spedizione urgente è materiali di stampa speciale.
4. Attached à parechji impianti autumàticu, comu lu pusizioni latu tension, iscrizzione è altri sistemu cuntrollu autumàticu.
5. Picculu spaziu trà ogni unità di impronta, adattatu per marchi multicolori d'alta precisione, imballaggi è altri picculi stampati, l'effetti di sovrapposizione sò boni.

Breve introduzione: Macchina di stampa Flexo, cunnisciuta ancu com'è stampa di stampa flexografica di cilindru d'impressione cumuni.Ogni unità di stampa attornu à un cilindru d'impressione cumuna muntatu trà dui pannelli, i sustrati eranu intrappulati intornu à u cilindru d'impressione cumuni.O carta o film, ancu senza a stallazione di sistema di cuntrollu speciale, pò ancu esse assai precisu.È u prucessu di stampa hè stabile, u culore utilizatu per stampà u pruduttu.Hè statu previstu chì u flexo basatu à satellitu diventerà mainstream di u 21u seculu.

Disvantages
(1) I materiali attraversu l'impresora una volta ponu finisce solu a stampa unilaterale.Siccomu a cinta hè troppu longa, a tensione di tensione aumenta, hè difficiule di stampà da i dui lati.
(2) Ogni unità di stampa hè cusì vicinu chì a tinta hè facilmente male.In ogni casu, cù a luce flexo UV o UV / EB pò ottene un asciuttu istantaneu, strofinamentu bruttu solu solu.


Tempu di post: 18-May-2022